Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace s rodiči z pohledu začínajícího učitele
Hašková, Monika ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Pánková, Barbora (oponent)
Předmětem mé diplomové práce je přiblížení problematiky komunikace mezi rodičem a začínajícím učitelem. V teoretické části se budu za pomoci odborné literatury věnovat formám komunikace a efektivní komunikaci s rodiči. Praktická část pojednává o tom, jak začínající učitel prožívá své první třídní schůzky, tripartitní setkání, řešení konfliktů nebo jak zvládá každodenní komunikaci s rodiči. Pro účely analýzy této problematiky je klíčové získat informace i od jiných začínajících učitelů. Výsledkem výzkumu bude porovnání mé zkušenosti se zkušeností ostatních pedagogů. Klíčová slova komunikace, rodič, učitel, formy komunikace, zkušenost učitele
Komunikace mezi učitelem a rodiči jeho žáků
Vachulová, Markéta ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou komunikace třídního učitele a rodičů jeho žáků v prostředí prvního stupně základní školy. Zkoumá současnou pozici tématu v rámci českého školství a některé vzdělávací programy a iniciativy orientující se na tuto oblast práce učitele. Dále mapuje formy komunikace, které může učitel využívat, jejich výhody a nevýhody. V rámci čtyř případových studií a jejich závěrečného srovnání zkoumá přístup konkrétních učitelů k výběru forem komunikace s rodiči a tvorbě celkové struktury komunikace s nimi. Popisuje zvolené formy komunikace jednotlivých třídních učitelů, zdroje informací o možných formách a také faktory, které učitele při volbě jejich užívání ovlivňovaly. Jednotlivé studie dává do kontextu a zjišťuje společné i rozdílné prvky. Rovněž se dotýká otázky přípravy budoucích učitelů na tuto oblast. V rámci výzkumu je možné sledovat zejména osobitý přístup jednotlivých učitelů ke zkoumané problematice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.